Klachtenprocedure

De medewerkers van het Deltaplan Alvleesklierkanker doen er alles aan om iedereen goed van dienst te zijn. Het kan natuurlijk zijn dat er toch iets mis gaat. Mocht je ontevreden zijn over onze service, dan waarderen wij het zeer als je ons hiervan op de hoogte stelt. Wij kunnen hiervan leren en onze werkwijze verbeteren.

Wat verstaan wij onder een klacht?

Wij betreuren het natuurlijk zeer als je ontevreden bent over de service die wij bieden of activiteiten van onze organisatie. Een klacht is voor ons een mondelinge of schriftelijke uiting van deze ontevredenheid.

Indienen, ontvangen en afhandeling van een klacht?

Mocht je een klacht bij ons kenbaar willen maken, dan kan dat op verschillende manieren.  Je kunt een e-mail sturen naar info@deltaplanalvleesklierkanker.nl, onder vermelding van ‘klacht’ in de onderwerpregel. Wil je liever iemand direct spreken dan kan je ons bellen op 033-7523500. Wij staan je graag te woord.

Alle ontvangen klachten worden in behandeling genomen door ons. Je ontvangt binnen 5 werkdagen een reactie. Als dit niet mogelijk is, laten we dit ook weten. Wij behandelen jouw bericht altijd vertrouwelijk. Wij verklaren een klacht ontvankelijk als deze door een natuurlijk persoon (niet anoniem) wordt ingediend, als deze leesbaar is en in het Nederlands of Engels is gesteld.

Voor vragen, opmerkingen of suggesties kan je ons ook bellen: 033-7523500 of meepraten via FacebookX of LinkedIn.

NB: Mocht je juist jouw tevredenheid met onze organisatie kenbaar willen maken, dan kan je jouw enthousiasme via het formulier, via mail of per telefoon aan ons overbrengen.

Lees hier onze privacyverklaring

ANBI logo CBF logo Privacy Waarborg logo ANBI/RSIN nr: 007247849
Doneer